BIO EVER MENARIK TERTARIK D'BOM.... JADI YG PERTAMA ANTARA RAKAN-RAKAN MENCUBA BIO EVER... PASTI TIDAK KECEWA... HUBUNGI SAYA 0127293178....

:: IKLAN ::

Monday 11 April 2011

Bio~Ever NANO CREAM


 


1) Adakah Bio~Ever sesuai untuk golongan lelaki?
Ya. Bio~Ever sesuai untuk semua jenis kulit. Oleh itu, kaum lelaki juga boleh menggunakan produk ini.
 

2) Apakah jaminan kualiti produk Bio~Ever?
 
i) Menguji keselamatan setiap jenis bahan mentah supaya bebas daripada bahan kimia yang tidak dibenarkan seperti hydroquinone, tretinoin, merkuri, steroid dan hormon sintetik.
ii) Bio~Ever adalah produk halal.
iii) Bebas daripada ujian terhadap binatang.
iv) Tanpa minyak bahan galian (mineral oil). Hanya minyak daripada sumber tumbuh-tumbuhan digunakan.


3) Bolehkah Bio~Ever Nano Cream menguruskan badan? 
Ya. Bio~Ever membantu masalah pertambahan berat badan yang disebabkan oleh ketidakseimbangan rembesan hormon dan penurunan kadar metabolisme akibat rembesan hormon yang kurang aktif.

Bio~Ever Nano Cream membantu meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan masalah badan yang berisi/ kembang. Gabungkan usaha anda dengan diet yang betul, minum air bersih dan pengambilan fiber yang secukupnya. Anda pasti akan kagum dengan keberkesanan produk.


4) Mengapakah kesan Bio~Ever boleh diteliti begitu cepat selepas 10 minit menggunakannya?
Bio~Ever Nano Cream menggunakan sistem bio-teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano secara terus ke dalam peredaran darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Rumusan aktif Bio~Ever Nano Cream dirumuskan ke dalam liposom, dihantar dan dibebaskan ke bahagian badan yang mana ia diperlukan.





HARGA : RM220 / 50gram 


~Trial : RM50 / 7gram
 



 

No comments:

Post a Comment