BIO EVER MENARIK TERTARIK D'BOM.... JADI YG PERTAMA ANTARA RAKAN-RAKAN MENCUBA BIO EVER... PASTI TIDAK KECEWA... HUBUNGI SAYA 0127293178....

:: IKLAN ::

Monday 18 April 2011

Testimoni - My Mum...

Saya ni pantang jumpa produk baru yg boleh membantu mak saya sihat... selalu sgt dia mengadu, dia sakit lutut... selalu sgt dgr dia bercerita darah tinggi dia naik.... kencing manis dia naik... tak ada lak dgr dia bercerita darah tinggi turun... kencing manis turun....

Bila saya dgr cerita dan testimoni dari rakan2 mengenai produk Bio~Ever nie, saya pun mcm biasa, beli dengan tujuan utk mak saya guna....

Gambar sebelum senafas bersama Bio~Ever

Belum berkesempatan snap gambar terkini my mum... cuma saya dgr cerita dari dia, kenalan dia walaupun baru 2-3 minggu tak jumpa, bila jumpa, dia tak perasan itu my mum... my mum tegur kenalan dia, dan terpaksa memperkenalkan diri dia... boleh lak kenalan dia tu, berkata " wah, Kak Jah, dah lain la... nampak muda" .. mak saya tersenyum2 simpul..... "mak dah xnak la sapu2 krim nie lagi... segan la, nti org kata, mak pakai botox lak" .. "mak, jgn la gitu, mak pakai krim nie utk penyakit mak, bukan utk sengaja nak lawa2..  teruskan sapu menyapu, tau.. " saya kena la memujuk my mum supaya dia meneruskan lagi penggunaan Bio~Ever nie...

Weekend lepas, jumpa my mum di rumah adik dia di Kesang Laut, sebab saya dari kampung hubby, Ayer Molek, Melaka.... mcm biasa la, soalan saya pada dia "mcmne? ada perubahan tak pakai krim tu? ".. "alhamdulillah, beransur2.... tumit kaki mak, dah cantik" sambil tunjuk tumit kaki dia... my mum penyapu minyak angin yg tegar sebelum nie... disebabkan ada Bio~Ever, dia tukar, minyak angin, ke krim Bio~Ever... sebab tu, tumit dia otomatik CANTIK.......





PROMISE : akan buat entry perkembangan terkini My Lovely Mum...


3 comments: